Reashopping =)


Jag tycker det är rätt trisst med reorna efter jul. Det är aldeles för mycket grejer, aldeles för mycket folk och aldeles för rörigt i butikerna. Dessutom så känns det som att de inte rear ut godbitarna förän de blivit av med all skit *hehe* Hur som helst, nu är rätta tiden att reashoppa, om man nu ska göra det. Förra fredagen stannade jag på Överby i Trollhättan på vägen hem. Åkte där ifrån med det här för totalt 198 kr =) (plus lite till..) Klänningen hade jag på Emilys fest i lördags och tunikan har jag inte använt ännu då jag inte har ett tunt smalt skärp här som jag tror skulle vara perfekt till. =)
Kommentarer
Postat av: Anna

Härlig tunika. Ibland kan man hitta riktigt bra fynd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91