Helgens planer :o)

Ledsen för extremt dålig uppdatering, men det känns bättre att inte skriva något alls än att skriva samma sak varje dag. Det vill säga "Idag har jag varit och jobbat, powerwalkat, surfat, tittat på tv och käkat kvällsmat" Inte så spännade information, eller hur?!

Just det ja, ankel/vrist vikterna jag köpte! Jodå, de funkar fint. Bäst gillade jag ha ha dem runt handlederna och sen svänga med armarna rejält. Efter 50 minuters power walk fick jag faktiskt lite träningsvärk.

Nu är det snart helg!!! Och då ska jag hinna med en massa roliga saker hade jag tänkt! På fredag ska jag, Joel, mamma och pappa käka middag på den underbara restaurangen
Bellini som ligger i Linné.

På fredag blir det förmodligen en shoppingrunda med Åsa. Det var galet längesen sen jag gick på stan i Göteborg och shoppade känns det som. Sen ska jag även försöka hinna med en promenad i det som ser ut att bli det fina vädret. Och någon stans där emellan ska jag träffa min bror och sist men inte minst så blir det förhoppningsvis myyyys!

söndag ska jag och Joel på St: Görgens Spa för att fira att vi har varit tillsammans i ett halvår. Ska bli himla skönt!

Hoppas ni får en underbar helg!!!
Kommentarer
Postat av: simone

sv: Tack fina linda! Hoppas du har en toppenkväll och får en fin onsdag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91