"Alice i underlandet" & SOOOL! =)


Helgen va hur skön som helst! I fredags blev det tacos och Let's Dance. Lördag blev det långpromenad, middagStensjön och "Alice i underlandet" Filmen var bra, men Avatar va bättre! Man kanske inte ska jämföra filmer så, men det tänker jag göra ändå då båda är dataanimerade och fantasy filmer. Vi såg den i 3D vilket va coolt och vi såg framför allt grymt coola ut! *asg* Roligt var oxå att innan filmen skulle börja så sprang det runt tre personer i salongen och spelade hattmakaren, kanin och Alice. De lottade ut biobiljetter och gissa vilket platsnummer som vann? MITT! Vad är oddsen lixom? Bergakungens salong 1 är ju hur stor som helst. Egentligen så blev jag nog mer glad över det faktumet att jag vann än över själva biljetterna. Även om de så klart oxå kommer att komma till användning! =)

Nu är jag på plats uppe i Säffle igen och har installerat mig i lägenheten. Med tv, datorn, internet och mina nya datahögtalare (så jag kan lyssna på musik) så känner jag mig inte så ensam. Sen att man har telefonen nära till hands och kan prata med alla nära och kära när man vill gör ju det hela lite lättare oxå! Värre var det när man var i Kina, då var det så svårt att hitta tider att prata på på grund av tidsskillnaden. Efter jobbet så var jag ute och gick i en timma. Det känns verkligen att det är vår i luften nu även om det fortfarande är lite för kallt för min smak.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91