Snyggt på Lindex!



Jag försöker hålla fingrana borta från att köpa en massa onödiga kläder som det inte finns så många tillfällen för mig att använda (läs: inte på jobbet), men det är svååårt när det finns så mycket fint i affärerna. Fullständigt livsfarligt att trippa runt på stan i dessa tider (och då syftar jag inte på isen som täcker gatorna). Jag föll pladask för tunikan längt upp med små nitar! Den var i lite silkigt material och, lagom lång och lite figursnygg, vill ha! Dessutom så fanns den i snygga färger, svart (funkar alltid) och vårens hetaste färg nude, eller ljus begie. Jag brukar inte passa så bra i begie, men den här nyansen tror jag kan ha funkat i och med att den var så ljus. De andta två tunikorna kommer oxå från Lindex och hade inte varit helt fel de heller att äga.. =(

Imorn åker vi upp till Säffle på "studiebesök". Jag kommer inte vara hemma förän vid elva snåret så det blir en lång dag! MEN som kompensation får jag vara ledig på fredag, gött! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91