Promenad på Alla hjärtans dag (bilder)


Förra söndagen aka Alla hjärtans dag var jag och Joel ute på en riktigt långpromenad. Eller ja egentligen så gick vi kanske inte så himla långt, men vi var ute i 3 timmar, njöt av naturen och tog en massa kort. Vi gick även förbi Gunnebo slott en sväng. Fint ställe med en liten gårdsbutik och en massa djur! När jag som bäst står och kliar en kossa på mulen så är det en annan ko som fjärtar ljudligt så att Joel flyger bakåt av rena rama förskräckelsen. En väldigt rolig syn! *asg* På hemvägen genade vi över Stensjön som var helt frusen. Det är en härlig känsla att kunna gå på isen! Det känns som att det var många år sedan sist! Helt galet lång vinter det här har varit egentligen, och den verkar ju inte vara slut ännu för nu toksnöar det ute, igen! Om jag hade haft en talang för att minnas årtal så hade jag definitivt kommit ihåg den här vintern som väldigt lååååång och kall!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91