Om allt och inget.. =)


Igår såg jag fem avsnitt av "The Vampire Diaries". Sjukt bra serie (tror den går på kanal sex nu) och
bröderna Salvatore är inte direkt helt fel att vila ögonen på! *hehe* Nu väntar jag bara med spänning på att nästa avsnitt ska släppas!

Idag har jag varit rätt duktig och jag får säga det själv. =) Jag har laddat in en massa musik, bilder och filmer på den externa hårddisken jag fick hem förra veckan. Himla smidig liten sak! Jag har satt in kort i album. Tyvärr så tog limmet slut så jag kunde inte sätta in alla. Väldigt synd, jag som var så sugen på att sätta in 250 kort idag *ironi*. Nu ska jag blåsa håret för att sen försöka ta mig in till stan. Hoppas att de fått ordning på spårvagnarna nu för det var inte kul att stå och vänta på dem i 20 minuter i fredags natt!
Kommentarer
Postat av: Anonym

nejhar inte börjat men man kan förhandboka på internet =) Så det har jag gjort! Längatr emd spänning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91