Lördagen på ett snöigt Hunneberg!


I fredags åkte jag till Åsa i Trollhättan. I lördags åkte Åsa och jag, hennes mamma och en väninna till henne, upp till Hunneberg för att gå en promenad och grilla korv. Det va riktigt mycket skidåkare på berget och spåren var fina! Detta gjorde det dock lite svårare för oss att promenera, så vi flummade runt och tog bilder istället. Detta är vad vi lärde oss:

1. Det är väldigt roligt att ta bilder på folk som hoppar!
2. Åsa är inte så bra på att ta bilder på folk som hoppar, jag är lite bättre ;o)
3. Ett snöigt landskap gör sig väldigt bra på bild!
4. Öppen eld gör fingrarna varma men fötterna kalla.
5. Kari gillar väl grillade korvar, helst ska de vara näst intill förkolnade.
6. Åsa tycker om att vara med på bild (även när hon inte är önskad ;o)
7. Korv grillad över öppen eld är godast!

Tack för en underbar dag vänner!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Härlig dag och härliga bilder!!! =)

2010-02-18 @ 16:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91