LEDIG!

Gud så skönt att vara ledig en fredag! Fast i och med att jag i stort sett aldrig är det så förstod inte kroppen det riktigt utan ville gå upp halv åtta, men jag sa till den "nej" och sov i två timmar till *hehe*

Säffle igår var bra. Det känns som att mötet gick bra och efteråt så gick vi en rundtur på området och hälsade på lite folk. Verkade som att de var VÄLDIGT positiva till att jag var kvinna iaf *asg* Herregud vilket smörande det var från endel håll! På kvällen gick vi ut ch käkade med det andra grabbarna från Fasitet. Vi hade riktigt roligt! Känns kul att de är ungefär i min ålder, gör det lite lättare och roligare att umgås även efter jobbet =)

Idag åker jag till Åsa i Trollhättan. Imorn verkar det som att det blr långpromenad i naturen och korvgrillning, mysigt! På lördag kväll blir det middag med Joel och "Ett makalöst bröllop"! På söndag är det ju Alla hjärtas dag så då för man väl försöka att visa sin romantiska sida.. =)

Ciao!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91