Konsten att sova bredvid en valross...

Inatt så sov jag och Joel hemma hos mig. Detta kan vara lite jobbigt ibland då jag bara har en 1,20 säng, inatt var en sådan natt. Det börjar med att vi båda två ligger på sidan, rygg mot rygg (lugnt och fridfullt, men med Joel mitt i sängen som vanligt). När han sedan ska vända över till ryggläge så gör han det lixom genom att rulla åt mitt håll, vilket resulterar i att han hamnar i princip mig! Lättväckt som man är så vaknar jag direkt och försöker knuffa bort honom. Det är ungefär lika lätt som att försöka flytta på en valross, speciellt när han gör motstånd. Det slutar med att jag stånkar och stönar, Joel vaknar efter en stund och undrar om jag drömmer en mardröm! Då va jag inte så glad kan jag lova!



Det ska även tilläggas att ibland, kan nog till och med sträcka mig så långt som till att skriva oftast, så sover jag bra brevid min lilla valross till pojkvän.. =)

Salsan då... Jovars, tackar som frågar.. =) den gick bra! Väldigt grundläggande och bra första gången och läraren var hur skön som helst! Enda minuset var att man var tvungen att dansa med alla och ibland hamnade man med illaluktande killar utan taktkänsla som dessutom skulle envisas med att ha ögnkontakt HELA TIDEN! Vad är det för fel på att titta på fötterna lixom? ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91