Inredning- bokstäver i trä


Jag var inne på
Dimoda idag på Frölunda Torg och hittade dessa fina bokstäver i trä! Men jisses va svårt det var att bestämma sig för vilket ord jag skulle köpa. Det slutade med att jag fick ringa Åsa så hon fick avgöra saken. Ibland är det skönt att slippa bestämma själv när man har beslutsångest. De ord som fanns var "HOME", "LOVE" "KÄRLEK", "WELCOME" "HOPE" "OCEAN" och "KRAM". placerade dem på en tavellist i hallen så man ser dem när man kommer innanför dörren. =)
Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fint det blev stumpan! =)

2010-02-22 @ 21:34:23
Postat av: Linda

Åsa: Hade ju ett bra smakråd =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91