Iittala marimekko skål och vin karaff


Ännu mer "Finnair saker" Visst blir godiset liiite godare om man äter det ur en fin skål och visst smakar vinet liiite bättre om det serveras ur en karaff istället för ett tetrapack?! =) Är supernöjd med båda grejerna! Var lite orolig där ett tag att skålen som jag beställt skulle vara i variant mindre, men det va den inte! Är det inte sjukt att Iittalas röda glas artiklar kostar dubbelt så mycket som till exempel de blå? Jossan sa att det var för att de innehåller guld. Känns onödigt tycker jag. Jag tror inte jag skulle se nån som helst skillnad på fägen om den inte gjorde det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91