Fördomar

Nej, spårvagnstrafiken hade inte ordnat upp sig, tvärt om! Jag fick vänta 20 minuter när jag skulle in till stan. På hemvägen så väntade jag i en halvtimma, sen gav jag upp, hoppade på buss 16 och gick hem från Marklandsgatan. Vilket inte var det enklaste i all snö! Tusan va kallt det är att stå och vänta utomhus! Jag vill ha vår nuuuuuu!

Jag tänkte en väldigt fördomsfull tanke idag, skäms på mig! ;o) Jag såg en kortväxt gubbe istan med en lika liten thailänsk tjej vid sin sida. Jag kunde inte låta bli och undra om han varit österut och "hämtat hem" henne. Men även om han gjort det behöver ju iof det inte betyda att han inte är väldens finaste mot henne. Bara en tanke.. =)

Nu ska jag iaf ta min kära fikus och slira bort till Mölndal och hämta upp Joel på hans jobb, sen är det mys big time! =)
Kommentarer
Postat av: Åsa

Slira med din kära fikus. Hmm... ; )

2010-02-21 @ 21:49:29
Postat av: Anna

Sådär kan jag med tänka ibland. Oftast är de ju en gammal gubbe å en ung tjej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91