Svart Iittala marimekko skål

'
Imorn efter jobbet åker jag tillbaka till Gbg för att jobba den sista veckodagen inne på kontoret. Vi hade möte igår med team Fasitet och det verkar som att jag kommer att slippa fem-dagars-veckor här uppe i Säffle! Eventuellt så blir det bara två/tre, men det är bra mycket bättre än nu! =) På fredag kommer Emelie och Pontus över på lite fredagsmys, ska bli roligt!

Föresten, titta vilken fin Iittala marimekko skål Joel köpte på Feeport, helt på eget bevåg! (Ahja.. nästan iaf :o) Den passade fint fint hemma hos honom!
Kommentarer
Postat av: håkan

Fick faktiskt en sådan ittalaskål av min mormor för ngr V sedan, fast gul och säkert 40 år gammal, snacka om tidlös design.



och om du läste på bloggen så såg du väl vilket mitt expertområde är? Anledningen till den underliga blandningen är att det ger (konstig nog läsare) min egentliga inriktning kommer jag att glida in på mer och mer, har bara bloggat i 10dgr. Då får man testa lite grann för att uppnå sitt syfte ;)

Postat av: simone

Godmorgon linda :D Sovit gott?.. jag hade värsta natten på länge pimplar kaffe haha XD :)

2010-05-07 @ 09:52:06
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91