Freeport shopping


I lördags var jag och Joel på Freeport i Kungsbacka. Mycket trevligt ställe med bra shopping måste jag säga! =) Kan definitivt bli ett försök igen! Jag hittade ett par Filippa K jeans och en klänning från samma märke som jag inveg i lördags på Annas fest. Total kostnad 100 kr. =) När jag köpte jeansen så såg jag att de hade ett litet litet märke ibak, men för 50 spänn kunde jag leva med det, MEN när jag kom hem så såg jag att det var ett litet hål så jag sydde ihop det lite, MEN nu upptäckte jag att det blivit större, NEEEEEJ! Jag som äntligen hittade ett par jeans som var långa och satt bra! Jävla bajs! Jag skiter fullständigt i pengarna, men de va så fina... =( Får vär trasha dom och bli hårdrock helt enkelt... *hehe*
Kommentarer
Postat av: Tanja och Selma

Titta gärna in på vår blogg. Vi har precis varit i london och Usa och shoppat massa=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91