Liseberg & inflyttningsfest hos Åse (bilder)

Helgen som gick var hur mysig som helst! I fredags kom Åsa och vi myste, åt gott , blekte min utväxt och snackade gött! På lördag så gick vi lite på stan då jag bla inhandlade lite inredningsgrejer. Efter lunch så drog vi till Liseberg och åkte Uppswinget och åt Ben & Jerrys glass! Roligast var dock att kolla på på Åsa när hon skrev av skräckblandad förtjusning i Uppswinget! *muhahaha*


Åsa å jag




Ord är överflödiga.. =)


På kvällen så var det inflyttningsfest hos Åse och efter det så drog vi till Excet. Det brukar alltid vara kul där och grym musik, men i lördags var ett undantag. DJ:en kom inte insläntrande förän klockan ett och det första han sätter på är TOM JONES! Efter det följade annan kass icke RnB-musik. Jag och Åsa lyckades i vanlig ordning somna på spårvagnen hem och hade det inte varit för två vänliga själar så hade vi förmodligen hamnat i Tynnered! *haha* God bless good people!


Jag & världens bästa Åsa

Åsa, jag och Emelie hemma hos Åse


Åses kille och hans två polare


Jag och Åsa.. igen! =)


Åsa är knäpp.. och söt! ;o)


Me! =)
Kommentarer
Postat av: Maja

Det ser ut att ha varit en rolig helg! Både du och Åsa var väldigt snygga måste jag säga. :) Du vet inte var Åsas svarta bolero kommer ifrån och om den är nyköpt? Jag är på jakt efter en sådan och tycker att den ser perfekt ut!

2009-09-15 @ 18:15:06
Postat av: Linda

Tack tjejen! Jag tror den kommer fån H&M, men det var nåt år sen hon köpte den så jag misstänker att den inte finns kvar.. Men visst är den söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91