Bowling skada! ;o)


Jag spöade skiten ur grabbarna på bowlingen igår!!! Sen att jag vann med 300 poäng på tre serier tycker jag inte att vi behöver fästa så stor vikt vid.. *hehe*

Men det där med bowling är helt klart ett gissel när man har långa naglar! Nu är ju mina äkta och växer som ogräs så jag bryr mig inte så mycket om de förstörs lite, men hur i hela friden gör de med långa fina akrylnaglar?!?! Lever de ett bowlinglöst liv? Om man inte är ett fan av bowling så kan jag förstå att det inte är ett problem, men om man gillar det så tycker jag att det är ganska sjukt att man klistrar på något på sina naglar som hindrar en från att ha kul! But hey! That's just my thoughts! ;o)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91