Why did I do it.. again?!


Jag köpte ett par pumps på Skopunkten för några veckor sen som jag nu kanske har använt cirka 10 gånger. Nu har skinnet/plasten slitits upp precis ovanför hälen! Sulorna är knappt slitna så det vetti fasen hur det har kunnat bli så här. Snacka om extremt dålig kvalité när skorna inte ens håller att gå i! Jag lovade mig själv att inte köpa fler skor av skitkvalité, men jag gjorde det ändå med motiveringen att det räcker m de bara håller en säsong. 10 gånger anser jag inte vara ens i närheten av en säsong! För 400 spänn så borde man ju iaf få ett par skor som håller lite längre än så här, Skopunkten eller ej!


Idag är det jag som åker till Skopunkten efter jobbet och klagar! Tuuuur att jag tog bilen just idag då! *tihii* Tyvärr så har jag inget kvitto eftersom jag köpte skorna tillsammans med Emily, men de brukar vara rätt justa på Skopunkten med returer. Hoppas att det även gäller idag! Men jag misstänker att jag inte får några pengar tillbaka utan får välja ett par andra skitskor och då får det nog bli de andra ovan.. Med lite tur så kanske de håller liiite längre iaf..

Kommentarer
Postat av: Sabina

vad tråkigt för de var jättefina

Postat av: Emily

Ska kolla om jag hittar kvittot ifall de bråkar med dig! :)

2009-10-28 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91