Helgen i bilder! (natur & bowling)

Igår var vi i Vänerborg på höstmarknad och som på alla höstmarknader så började det regna. Jag köpte mig en kokosboll och ett par sköna fårskinnstofflor! Efter marknanden begav vi oss till Ursands friluftsområde där vi gick en halvmil. Efter halva vägen så fikade vi varm choklad, tunnbrödmackor, bullar och chokladbollar. Jättemysigt trots att det regnade! Så härligt att få komma ut i skogen och andas lite frisk luft!


Visst var det vackert?!


Lite regnigt, men vi var glada ändå! =)


Vi hittade den perfekta julgranen!


Hunnebergs bokskog är så vacker!


På kvällen så käkade vi middag på Buddy's med Emma och Peter, Sabina och Victor. Mycket gott och trevligt!


Min mat, kycklingburgare med salsa gjord på soltorkade tomater och fetasost med criss cross till *mums*


Victor och Peter


Glada töser!


Gick det inte så bra Peter? ;o)


Emma och Peter

Nu ska jag och Åsa bege ss upp till Etage en sväng för att se vad butikerna har att erbjuda!

Btw: Glöm inte att vrida tillbaka klockan en timma! KRAM!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91