Tisdagens klädsel + svammel


Slapp tröja från Vila/Only, svart linne under från Gina Tricot, svarta ormskinnsmönstrade leggings från Lindex, boots från ZARA, stor herrklocka köpt i Kina, silverring från Mexico och halsband köpt Smögen.

Sitter här med en kopp te som tillsammans med min något ömande hals smakar ungefär som kräk luktar, underbar start på dagen! *hehe* Just nu hoppas jag att denna dagen går fort så jag får åka hem, slappa och baka lite till helgens Kafferep.

Kursen igår gick rätt bra trots allt och det kändes som att jag lärde mig lite nya grejer. Jag brukar hänga med ett gäng på tre killkompisar som är schysta. Dessutom så har de segelbåt så om man är riktigt snäll så kanske man får hänga på någon gång.. Vadå baktankar?! *hehe*
Kommentarer
Postat av: nickie

den var ju skit snygg på dessutom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91