Nytt blont löshår!


Eftersom mitt gamla löshår inte riktigt matchade i färgen längre så var jag inne på
Salong Safari och köpte nytt idag. Håret är gjort av mänskligt hår (aningen äckligt jag vet, men det är tokbehandlat så jag misstänker att inte speciellt mycket naturligt finns kvar i det) Håret kostar 400 kr och räcker till två trens, om man inte vill ha galet mycket löshår på huvet för då räcker det väl bara till ett kan jag tänka mig, personligen så tycker jag att det är mer än väl med hälften på huvet åt gången.

Håret kommer på ett långt "snöre" och man klipper bara till så stora bitar man vill ha, sen syr man in clips. Jag tycker att de clips som har en liten gummibeläggning sitter bäst. Det är busenkelt att sy på clipsen, men tar sin lilla tid. På håret som jag ska ha längs sidorna så valde jag att köra på dubbel hår i mitten på ett av slingorna. Lite svårt att se på bilden kanske, men mellan clipsen på bilden längst ner så har jag sytt dit en extra bit med hår.

Mitt förra trens hade jag i ett halvår och då tvättade jag det att antal gånger och stylade det så jag tycker att kvalitén är riktigt bra!
Kommentarer
Postat av: Johanna

Har åxå gjort egna clip on:s =) Funkar super bra!

Visste inte att du hade löshår :), syns inte! Hur ser du ut utan extra hår=)?

Kram

Postat av: HannahSthlm/Johanna Törnqvist

Spännande! Tycker ditt lockiga hår ser så äkta ut!

Kram

2009-05-18 @ 22:59:38
URL: http://www.hannahsthlm.se
Postat av: MissCM

sv: ja, visst var dem! :) vill ju klicka hem ett par, men dom har dom ju inte hemma än! :P surt!

2009-05-19 @ 12:47:01
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: sara

Se där ja!

Jag älskar denna metod! Den bästa och mest skonsamma för håret. Dessutom billig!!!

:)

2009-05-19 @ 16:03:45
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91