Det börjar dra ihop sig.. ;o)


Den 26 maj smäller det.. då börjar en livstids användning av anti-rynk-krämer. Det vill säga, jag fyller 25! Jag tänkte vara lite snäll och påminna er om vad jag önskar mig.. Ja, jag vill ju inte att ni i despiration ska behöva irra runt i ändlösa affärer i jakten på den perfekta presenten till mig! *asg* Så här kommer den igen, men vissa ändringar och tillägg:

* Silverring från Miss Dee
* Eye dust från Make Up Store i någon snygg grön färg, gärna en som skimmrar lite i guld.
* Soda Streamer
* Verktygslåda med en massa bra och ha grejer så som en slagborr, hylsnyckelsats, sandpapper, såg etc
* En antik jordglob, helst med belysning, max 34 cm hög
* Ljuslykta i vitt från Design House Stockholm
* Parfym från Versace Crystal
* Plattång från GA.MA ceramic cp1 (finns bla hos Eleven.se)
* En silverring i en kedja. Har ett sånt här halsband från H&M som jag anväder flitigt, men det börjar ärja och bli riktigt fult! =( Ringen ska vara helt slät, fast på ena sidan skulle det kunna stå något, om man kan vända det innåt. Önskar mig en vanlig kedja, inte en så där ful "kullänk".
Kommentarer
Postat av: Louize

cool design!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91