Dagens klädsel...


Svarta snortight byxor från H&M, vit tröja från H&M, halsband från Wedins, stor herrklocka köpt i Kina, silverring med svart sten även denna köpt i Kina, pumps från Vagabond.

Fattar inte varför bilderna blev så himla suddiga idag, å jag som försökte stå blixtstilla å allt! Jävla kamera! Nu ska jag locka håret med nya locktången som jag beställde från Eleven i förrgår kväll, snacka om snabba bud! Sen väntar Grey's Anatomy så klart!

Hoppas ni får en mysig kväll mina kära vänner!

Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Amanda

Fint hår du har! :)

Postat av: Tobbe

Var är skärpet!!!! Är lite besviken =)Puss & Kram

2009-05-13 @ 21:30:26
Postat av: Karin

Hej Linda, hoppas allt är bra med dig, det var längesedan ! Tusen tack inbjudan jag kommer :) kram

2009-05-14 @ 11:11:55
Postat av: Linda

Amanda: Tack tjejen! Snart blir det dock blont.. =)



Tobbe: Variation förnöjer! =)



Karin! Vad roligt, du är sååå välkommen!

2009-05-14 @ 20:57:20
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91