Lite ny saker & plagg inför Mexicoresan!


Mini tandkräm (är den inte bedårande!?), schampo och balsam från Herbal Essences, lukta sååå gott! Tre par stringisar från Cubus, köper alltid på mig några sånna här när jag kommer över dem (de brukar vara slut) ynka 39 k kostar de och är på pricken lika dana som Hankypanky och håller minst lika bra!


I fredags testade jag mina gladiatorsandaler i skinn som jag hade förra året. Jag tänkte att ska jag släpa med mig dem ända till Mexico så måste de fasen va tillräckligt sköna för att använda så att jag inte bara bär runt på dem i onödan... Det tenderar ju som bekant att åka med en hel del skor utan att man tar med osäkra kort om man säger så.,. Hur som helst, jag hade iaf ett svagt minne av att de skavde lite.. och mycket riktigt det gjorde de! Fick ett mysigt litet köttsår mellan stortån och den bredvid (vad fasen kallas den för föresten?) Tuuur att jag testade dem innan med andra ord.. ibland är jag riktigt klipsk vett ni! *asg* Iaf köpte mig ett par nya sandaler idag på Din Sko (de på bilden ovan) i Skövde när jag var där med mamma. De satt som en smäck så jag har svårt att tro att de kommer att skava, men å andra sidan i 35 gradig värme så skulle jag nog faktiskt kunna åstakomma skavsår med enbart mina egna tår.. jo, jag har rätt känsliga fötter! Eller... eller så är jag ovanlig gnällig... Nääää! =) Himla mysigt att gå på stan med sin mor ibland oxå faktiskt!


Klänning från H&M's rea, 98 kr. Kommer nog att åka på till jobbet imorn =)

Klänning/linne från H&M Divided med brodyr upp till i fram och i nacken. Vet inte riktigt om det är ett linne eller en klänning som sagt, men jag tog en stor storlek och jag tänker ha den med ett skärp i midjan när jag vill vara lite chickt slapp i Mexico *hihi* =)


Ännu en superskön slappisklänning från H&M. Jag har kommit på att jag inte har så himla mycket lediga fritidskläder. Antingen så är jag på jobbet och är klädd där efter, tränar, såsar runt hemma i mina myskläder eller alternativt klär upp mig för middag eller krogen... Jag har lixom inte så mycket backpackingkläder! Nu ska vi ju iof inte backpacka hela tiden i Mexico, men man vill ju vara förberedd lixom! =)

Ribbat svart linne från Cubus rea, 50 kr. Väldigt stretchigt och skönt kändes det som.


Vita shorts från Cubus med mudd i midjan.
Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härligt att resa!! Fin blogg föresten, jag gillar bakrunden :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91