Acapulco!

Hej vanner! Nu ar vi i ett varmt och soligt Acapulco! Vi tog nattbussen hit igar. Jag var liiite skraj for att aka nattbuss i Mexico, men det gick hur smidigt som helst! I natt har vi bott pa ett frascht hotell nara den langa stranden och nu sitter vi och vantar pa att Helenes polare ska plocka upp oss. De kommande dagarna har kommer vi att bo hemma hos honom. Som sagt sa ar det sjukt varmt har, va 35 i luften och 30 i vattnet! Igar kvall tog vi det lugnt, gick runt och kollade in stan lite, shoppade och kakade Fajitas. Sen som vi anda tills klockan halv nio, det var underbart skont att antligen fa sova! *hehe* Jag misstanker att det inte kommer att bli sa mycket av den varan de kommande dagrna.. man vill ju inte misssa Acas nightlife! =) Ha det bast! Kram!
Kommentarer
Postat av: Emily

Hej gumman! Ni verkar verkligen ha det jättebra! Roligt att du lägger in lite blogginlägg så vi här hemma vet att allt är bra med er! :) Massa kramar!

2009-07-15 @ 00:15:19
Postat av: Josefine

Är inte alls avis, själv sitter jag inne på volvo med JACKA! Behöver jag säga mer=)

Nu åskar det också ser jag och regnet vräker ner. Men du verkar ha det toppen, ta vara på varenda minut! Är mexicanarna snygga?



KRAM

2009-07-15 @ 16:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91