Todays look!

Då har man äntligen bänkat sig framför tven då. Jag har hunnit med rätt mycket idag trots att klockan inte är så mycket.. =) Jag har handlat, målat det som var kvar att måla i köket, oljat in ekbordet och lagat kokos pannkakor med grädde och hallon *mums*. Här hittar ni receptet!

På tal om att olja in ekbord. Är det meningen att oljan ska torka in? Hur lång tid tar det? Jag är otålig, vill lägga på min nya fina duk nu! *hihi*

Det här hade jag på mig idag:
* Blå/svart klänning- Lindex (99 kr!)
* Svarta strumpbyxor
* Mocca stövlar- Tamaris
* Guldklocka- Guess




Nu ska jag slappa.. hoppas ni har en mysig kväll!



Kommentarer
Postat av: JOYCE

FÖR ER SOM TRÄNAR/SKOLGYMPA VAR MED Å TÄVLA OM DEN FINA SPORTKLÄDER FRÅN HM



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91