Klänningar från Gina Tricot..

De här klänningarna tycker jag var riktigt fina! Synd bara att Gina har så dålig kvalité på sina kläder. Använder man plagget en gång och sen tvättar det så tycker jag att det känns ganska sladdrigt efteråt plus att det tappat formen. Fast vill man bara ha en partydress för en kväll eller två så är Gina perfekt! Sen vill jag bara tillägga att jag inte har speciellt stora krav på kvelitén på kläder eftersom jag jag sällen anväder plagget så jättemånga gånger.

De här två nedan är oxå fina. Men jag istället för att köpa en svart kjol och en vit topp som sitter ihop så tycker jag att det är bättre att satsa på separata delar, då kan man ju mixa hur man vill! Klänningen till höger hade varit fin i andra färger!

Kommentarer
Postat av: Gossip Girl

Så fina klänningar.Mina favoriter är nr 1 och 3.

Postat av: Mindy

Snygga klänningar..Men man får göra dagen till den bästa trsots vädret..vad ska du göra denna dag?

2009-01-14 @ 11:00:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Annika

den vit-svarta var fin! du har rätt att det är tråkigt med den dåliga kvaliten på Gina, men det är ju ganska billigt där iallafall! kram

2009-01-14 @ 16:41:27
URL: http://mybeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll..HAr du inga kära som du kan be snällt om lita blommir..eller så går du ner o köper en fin bukett till dig i morgon...:)

2009-01-14 @ 19:25:42
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91