Hej söta!

Då var det fredag igen då! =) Om ett par timmar så ska jag åka från jobbet för att hämta glaset som jag beställt till köket. Ikväll kommer mina föräldrar för att hjälpa mig att fixa det sista. Hoppas verkligen att vi blir klara nu för jag börjar tröttna på att köket liknar ett slagfält.

Med ett nytt kök så måste man ju ha nya gardiner. Det ska finnas en stooor tyaffär mot Kållered till så dit tänkte jag dra med mamma på lördag. Vill ha ett par vita panellängder med limegrönt mönster. Lime-grönt är så fint på våren tycker jag!



Hoppas ni får en toppen helg! Puss å kram!
Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas att du visar foton sen på hur de är när de är klart,nyfiken :)

Postat av: Anna

Svar: Ja den tapeten gillar jag. Ska bli skoj att se sen=)

2009-01-31 @ 15:12:27
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91