Favoriter ur H&M´s vårkatalog

Jag vet inte, men nu för tiden så blir jag alltid lite besviken när jag kikar igenom H&Ms vårkatalog. Jag minns när jag var yngre, då fanns det jättemycket som man ville ha. Jag vet inte om det är H&M som har blivit tråkigt, om det är jag som blivit kräsen eller om vi helt enkelt bara växt ifrån varandra. Missförstå mig inte, jag tycker H&M har jättebra basplagg och jag handlar mycket där! Men det är väldigt sällan som man får den där WOW känslan av att det där, det måste jag ha!

Plaggen nedan tycker jag är helt ok... ingen WOW-känsla, men ändå fräscht å fint!

1.
 2. 3. 4. 5.6. 7.

1. Topp- 98 kr
2. Lång tröja- 149 kr. Jag tror jag har en likadan grön som jag använt massor så varför inte slå till på en i en annan färg =)
3. Kort kavaj- 298 kr. Perfekt en varm sommardag
4. Blå skjorta med vita ränder i- 198 kr. Finns det något fräschare till ett par jeans?
5. Sailor inspirerad tröja- 298 kr. Sailor funkar alltid på sommarn!
6. Svart klänning- 398 kr. Ser ut att vara ett snyggt snitt på den, gillar speciellt dekorationen över brösten.
7. Lång sommarklänning- 398 kr. Lite härligt hippie så där. Tyvärr så känns det som att man väldigt sällan har använding för en långklänning på sommaren.
Kommentarer
Postat av: magdalena

Tyckte de hade fina saker i vårens katalog. Härliga sommarfärger.

Postat av: Maja

Jag håller med dig, får sällan wow-känslor heller. Men nog har de en hel del fint som man inte skulle tacka nej till :) Jag undrar lite över din rutiga tröja som du skrev om i inlägget nedan. Det finns nämligen en "likadan" i katalogen nu från LOGG, och jag undrar om det är samma som du har? Är du i så fall nöjd med kvaliten? Anledningen att jag frågar är för att jag har en liknande tröja från LOGG som jag älskar, och jag hoppas på att den rutiga ska vara lika bra som min gamla. Blev så himla sugen på en sån rutig i vitt/naturfärgat.

2009-01-07 @ 22:05:29
Postat av: Linda

Magdalena: Fint med inte mycket som stod ut direkt..=)



Maja: Visst är tröjan från Logg. Tror det finns olika.. den här är lite luddig i materialet. Den har luddat sig lite under armarna, men bortsett från det så har den hållt sig bra! =)

2009-01-07 @ 23:09:05
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91