Det fanns en anledning…

... till att jag höll bloggen hemlig för mina föräldrar i ett år. En av dessa anledningar var att jag vill kunna skriva svärord när jag känner för det. Ja jag vet mamma, det tyder på "dåligt ordföråd" och låter "fult", men ibland så orkar jag faktiskt inte vara politiskt korrekt hela tiden. Ibland så har jag varken tid eller lust att svänga mig med flådiga ord. Visst, jag hade kunnat skriva "Jänspikars!" istället för "Jävla skit!", men hur 2009 låter det? Dessutom så skulle jag aldrig säga så och då känns det bara tillgjort att skriva det! Detta är min blogg ingen krönika i en tidning, om det hade varit det så hade jag naturligtvis avstått från svordomar (om jag inte vore VÄLDIGT upprörd!) Att jag nån gång slänger in ett svärord gör inte mig till en sämre människa. Med det sagt så kommer jag fortsätta att skriva fula ord när jag tycker att det är nödvändigt.

Sen är det ju helt frivilligt att läsa bloggen.. ;o)

Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon :)



Allt bra med dig annars? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91