Dagens outfit

Hallå vänner!

Jag är inte riktigt lika sur idag som det ser ut på bilden *hehe* Jag var till och med ganska pigg imorse för att bara ha sovit sex timmar! Jag fastnade framför "Vit oleander" som gick på femman. Den handlade om en 12 årig flicka vars mamma åkte in för mord och henns uppväxt i olika forsterhem. Gud va sorglig den va, jag grät som ett barn! Eller egentligen så va den kanske inte så sorglig, jag är nog bara väldigt känslig när det gäller drama-filmer. Jag tror inte det är bra för mig att titta på sånna filmer egentligen för jag blir bara deprimerad! Tacka vet jag själlösa skräckfilmer!


Dagens outfit:
* Mossgrön topp- Gina (rea ca 70 kr!)
* Svart veckad kjol- H&M (ny)
* Svarta moccastövlar- Bianco (nya)
* Svarta strumpbyxor- Åhlens
* "Guldhalsband" med svart sten

Hej hopp gummisnopp!








Kommentarer
Postat av: Anna

Vit Oleander är ju så bra,har sett den massor av gånger. Men de är alltid skoj att skräma upp sig själv med en skräckfilm=)

Postat av: CHICSTYLE

Vill du ha en chans att synas, visa upp din stil eller bara ge inspiration till andra? Skicka in dina bästa outfit-bilder till [email protected]

2009-01-11 @ 23:35:42
URL: http://chicstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91