Dagens outfit

Har ni tänkt på vad mycket godare brieost blir om den får ligga framme i rumstemperatur! Den stora upptäckten gjorde iaf Emelie och jag idag ;o)

Imorn kommer pappa hit och då ska vi påbörja uppfräshningen av mitt kök. Slänger upp före och efter bilder sen.. om det blir bra ;o)

Innan Emelie kom hit så stödade jag ur alla köksskåp och bar ut allt i vardagsrummet. Jisses vad grejer man har! Trodde att det fanns massor längst in i skåpen som jag kunde slänga, men så väl var det faktiskt inte. Får väl försöka att organisera allt lite bättre den här gången när jag ställer tillbaks det. När man flyttade in så slängde man ju mer eller mindre in allt planlöst!

Dagens outfit (som om jag får säga det själv, faktiskt såg mycket trevligare ut i verkligheten..hehe):

* Poloklänning- H&M
* Glansiga leggings- Cubus
* Svarta moccastövlar- Tamaris
* "nit"-skärp- H&M

Nu ska jag hoppa tills kojs! Sleep tight!
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Mycket, mycket snyggt!

2009-01-17 @ 14:21:56
Postat av: Anonym

Hej!



Hoppas köket blir bra!

Planera ev. in fest på lördag!

/Josefine

2009-01-18 @ 13:01:05
Postat av: Linda

Tobbe: Tack tack!



Jossan: Det hoppas jag me! ;o) Oh fest, låter trevligt.. Jag kommer självfallet om jag är hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91