Dagens outfit 090108

Äntligen fredag! Trots att det har varit kort vecka så ska det bli skönt med helg! När är det inte skönt med helg lixom! :o)

Helgen blir nog ganska lugn, imorn ska jag plocka bort alla julsakerna (fick inte riktigt tummen ur i tisdags), och våttorka. Jag hatar att våttorka! Det kan omöjligt finnas någon tråkigare hushållssysla! Eller mja, nu när jag tänker efter så är det ju inte så kul att göra rent golvbrunnen på toletten heller.. måste helt klart skaffa mig en pojkvän snart *asg* (obs! skämt!)

På tal om det så ska jag på dejt imorn (mamma läs riktigt noga nu ;o) Vet inte vad vi ska hitta på, men det ska bli rätt mulet och blåsigt så det får väl bli nån inomhus aktivitet.. Ett steg närmare en ren golvbrunn *asg*

På söndag ska jag och Emelie gå på filmen Australia. Har hört att den ska va bra så jag håller tummarna!

Nu ska jag snart äta min hemmagjorda ostkaka som står i ugnen. Lägger upp receptet sen om den blir god!

Just det ja.. kläderna:
* Grå kjol- Uppsydd i Kina
* Svart topp men en rosett med paljetter på- Köpt i Kina
* SVarta strumpbyxor- Åhlens
* Overknee mocca stövlar- Bianco
* Stor herrklocka- Köpt i Kina


Jösses! Mycket Kina idag!


Hoppas ni får en mysig kväll!

Puss å kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91