True Friends lasts 4ever!

Måste säga att det var riktigt kul att Angelika kom igår! Vi har inte setts på över ett år, men ändå så känns allt preciiiis som vanligt! Det är så underbart med vänner som man känner så med! Kortet till höger tror jag togs första året jag pluggade på universitetet och man kan väl säga så här.. Angelika har sen dess blivit jävligt fit och jag.. hmm.. lite mindre *haha* Fast om det i det senare fallet är en så jättestor nackdel det vet jag egentligen inte.. Lagom är ju bäst, rigth!? Gud vad jag babblar!

Idag är Angelika i Olso på anställniningsintervju, håller tummarna på henne! Hon stannar tills på lördag och på fredag ska vi göra stan osäker! *hihi*

På lördag kommer Åsa och Emelie och då blir det Alla hjärtans dags mys för hela slanten. dvs god mat, vin, melodifestivalen och massor av godis! Ska bli hur mysigt som helst! =)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Vill du få fler besökare? Enkelt.



http://www.viraltrafik.se/?lizettelindell

2009-02-12 @ 11:20:12
URL: http://zettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91