Liseberg, middag på Taras och bio


Ribbstickad topp från Indiska, kofta och glansiga leggings från Lindex, stövlat från Skopunkten, ring från Miss Dee och halsband köpt i Smögen.

Jag måste verkligen köpa en ny kamera snart. Bilderna blir supergryninga utan blixt och på tok för trista med! Hur som haver, igår så var jag och Joel på Liseberg. Mysigast var det med all fejksnö som faktiskt såg otroligt äkta ut! Jag drack varm choklad med grädde och Joel spelade hockey och vann en jätteful mössa *hehe*

Efter Liseberg käkade vi middag på
Taras, himla mysig restaurang med jättegod mat! Dessutom så var det nog rekord i snabb service. Jag tror inte det tog mer än 10 minuter från det vi beställt till det att vi fick in maten. Det är lite skillnad det mot vad det tog på Vin o Pasta där vi fick vänta 1 timme och 20 minuter, skandal!

Efter middagen så var vi på Bergakungen och såg "Luftslottet som sprängdes" Helt ok och ganska likvärdig med de föregående två filmerna.

Sitter och lyssnar på Julradio.se. De tjatar om snökaos och ytterligare 40- 50 cm nysnö. Jag vill också ha snökaos!!! Göteborg känns just nu som den enda platsen i Sverige som INTE har fått några betydande mängder snö! =(

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Jättefin outfit!

Postat av: Tb

Här i Stockholm är det kaos och snöstorm på samma gång, underbart faktiskt!

2009-12-17 @ 11:56:23
Postat av: Emily

Här hemma är det snö snö snö snö snö! :) Jättefint och ljust. Lagom kallt, -6 grader och vindstilla! :)

2009-12-18 @ 07:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91