Ge mig snö!

Helgen som gick har varit hur skön som helst och faktiskt ganska lugn!

I fredags så var jag på en trevlig julmiddag med jobbet på en italiensk restaurang som hette
Bellini. Det var verkligen supergod mat. Rekomenderas varmt!

Senare på kvällen kom Helene och Vildana och sov över hos mig. På lördagen skjutsade jag dem till flygplatsen. Trots att det var ett väldigt kort besök så var det ändå mysigt att träffa dem!

Sen var jag och Joel ute på en riktig skön långpromenad. Det var lite småhalt så vi var nära att drutta på rumpan flera gånger. Varför tycker man alltid att det är så kul när man ramlar eller när någon annan gör det (förutsatt att ingen gör sig illa)?!

På eftermiddagen så blev det lussebullsbak och i söndgas så var jag hos Jossan och bakade julgodis i princip hela dagen. Va hur mysigt som helst! De hade en jättesöt gran som doftade massor, tända ljus och julmusik. Det var inte utan att julkänslorna kom smygandes lite.

Jag vill ha snö! Tänk vad mycket juligare det skulle kännas då! Det blir så tyst och ljust när det ligger ett tjockt lager snö på marken och alla träden, underbart! Till min stora glädje så verkar det faktiskt som att skulle kunna bli lite snö här i dagarna, i alla fall i Falköping. Hoppas att den i så fall ligger kvar tills vi kommer hem! Då ska jag släpa med Joel upp på berget! Fast det är det som är bra med Joel, att man slipper släpa ut honom på promenader.. det sker lixom helt frivilligt, pluspoäng där! ;o)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91