Extremt dålig kvalité på Skopunkten!!!


KASS KASS KASS är vad Skopunktens skor är! Jag köpte ett par i slutet av september som jag tänkte ha som ett par bekväma slit och slängskor när jag inte orkade sätta på mig något vettigt. Dessa gick sönder på precis samma sätt som de ovan efter jag använt dem max tio gånger! Jag gick tillbaka med dem och fick med mig ett par andra, i en annan modell. Nu har dessa oxå gått sönder och jag kan lova att jag säkert inte använt dem mer än fem gånger! Vilken jävla skit! Är det verkligen för mycket begärt att ett par skor åtminstonne ska hålla en säsong? Idag åker även det här paret tillbaka! 
Kommentarer
Postat av: Sabina

gå tillbaka igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91