Nytt halsband och te!


Var inne på Indiska för nån dag sen och där hade de hält upp de olika tesortern i glas så man kunde sniffa på dem. Jag kan lova att Green mango smakade lika ljuvligt som det doftade!

På tal om att dofta.. Tanten i kassan påpekade att jag luktade väldigt gott och undrade vad det var för parfym. Jag hade  tyvärr inget bra svar att ge henne för jag hade precis innan varit inne på Kicks och testat kanske fem olika parfymer på mig själv (ja man måste ju göra det annars vet man ju inte hur de blandar sig med ens egen kroppslukt!) *haha* För övrigt så sniffade jag på en "Celine Dion" parfym som föll mig i smaken, men det blev inget köp..

Fick även med mig ett rätt stort och coolt halsband hem från Indiska, 30 kr på rean! =)
Kommentarer
Postat av: åsa - hello sugar!

green mango te låter verkligen jättegott!!



jag är också på marknaden efter en ny parfym men jag vet verkligen inte vad jag vill ha för nån... suck, alla dessa svåra val i livet... :)



tack för alla fina komplimanger!! så glad jag blir! :) självklart får du låna bilder. jag bor i stockholm (ifokus har fått fnatt :)) och jag hoppas på att kunna öppna ett litet cupcake bageri här i stan. om det lyckas bra så får jag planera att öppna ett till i gbg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91