Ny trench ocg nytt solpuder


Kommer ni ihåg trenchen som jag lämnade tillbaka för ett tag sen för att den var nästan precis lika dan som den jag köpte förra året? Hehe.. så klart ni inte gör! Det hade iaf aldrig jag gjort, men sen har jag ju iof guldfisksminne oxå, något som jag däremot har är självinsikt *hihi*Hur som helst så bestämde jag mig för att köpa den igen iaf, provade den gamla och den kändes verkligen sliten och trist! Hittade även ett solpuder på H&M att matcha brännan med oxå  =)
Kommentarer
Postat av: Anonym

mkt snygg trench!!! Du passade i färgen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91