Dagens outfit

Äntligen hemma! Gick en liten runda på stan efter jobbet.. hittade inget kul.. Letade efter en rosa midjekort tweedkavaj, men jag hittade ingen. Där emot så hade de en fin grå på ZARA och en på Lindex.. men jag har fått för mig att jag vill ha en rosa så jakten går vidare..

Är rätt nöjd med klädseln idag.. Köpte "tröjan" på H&M för nån dag sen, like it a lot! Är såld på grafiska mönster.. mer sånt till folket! =)

Nu ska jag ta mig i kragen och packa upp!!! Får inte banga idag oxå! Fattar inte att de ska kännas så otroligt jobbigt att tömma resväskorna..? Slår vad om att det tar max 20 minuter när jag väl börjat.. SE, nu svamlar jag för att dra ut på det! *asg*

Dagens outfit:
* "tröja"- H&M
* Svarta leggings- H&M
* Låååångt svart skärp med "nitar"- Köpt i Kina
* Stoooor herrklocka- Köpt i Kina
* Ring med svart sten- Köpt i Kina
* Svarta pumps- Vagabond



Mot resväskorna!

Köss!
Kommentarer
Postat av: Tobbe

Loooove your outfit!!!!!

2008-09-03 @ 18:24:18
Postat av: Linda

Tobbe: You´r back! =)

Postat av: Tobbe

Jaaaa, och jag älskar ditt nya skärp! Du skulle t o m kunna få ge mig smisk med det.....kanske =)

2008-09-04 @ 16:45:18
Postat av: Tobbe

.....eller nej, det hade nog gjort lite ont. Vi skippar det, OK? =)

2008-09-04 @ 17:06:37
Postat av: Linda

Tobbe: Haha... tror vi skippar det va! :)

2008-09-04 @ 20:24:33
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91