Three Chicks out and about in Sthlm

435816-118
I fredags tog jag, Åsa och Emelie bilen upp till Sthlm för att se vad storstaden (och finladsfärjan) hade att erbjuda!
435816-121
Resan började med att vi fick motorstopp vid påfarten till färjan, men efter att ha blivit dissade hjälp av en bil fick vi napp av en annan (som Emelie tidigare ilsket tutat på..hehe). Bild: Jocke med startkablarna i högsta hugg!
435816-115
Kvällen började med att köa till taxfreen för att köpa alkoholhaltiga drycker..
435816-127
Köandet följdes av en lyxig fördrink (läs:Smirnoff) i hytten. =)
435816-122
Efter fördrinken va det dax för Påskbuffe, helt klart ätbar men inte direkt någon sensation för smaklökarna... chokladäggen va bäst.. och det säger väl endel.. ;)
435816-116
Åsa, Jocke & Jag
435816-133
Emelie och kursaren Fredrik visar kärlek.. nåja.. Fredrik iaf =)
435816-131
Karaokebaren.. tack gode gud att Dj:en drog innan det blev vår tur.. "Långa Bollar på Bengt" kanske inte va ett helt klockrent val trots allt Emelie?!
435816-130
Jag, Emelie & Fredrik
435816-129
Jodå.. vi är spiknyktra allihopa.. jag lovar.. cross my fingers.. NOT! =)
435816-128
SKÅL!.. eller nåt?
435816-123
Får ju inte glömma att vi träffade en kändis.. Mr Muscle man! Kan för allt i världen inte förstå vart han fått klösmärkena ifrån.. ;)
435816-117
Man blir trött av att festa.. ca kl 04:00.. Fredrik kramar Emelie.. och Emelie kramar det viktigaste.. väskan *hehe*
435816-119
Dag två, lördag kväll. Det är väääldigt viktigt att grunda väl innan man dricker alkohol.. detta görs bäst med en gigantisk hamburgare och stripps!
435816-132
Jag å Emelie (min hair-double=) poserar väääldigt snyggt i sängen..
435816-134
På lördga kväll tog min polare Johan med oss ut på en runda på Stureplan. Kvällen började med några riktigt riktigt goda fruktdrinkar på ett ställe som kan ha hetat något i stil med "Gourdou"? Efter det landade vi på
Blue Moon Bar, där serverades det fler drinkar och en riktigt skön stämning! Gilade det stället skarpt!
435816-125
Jag & Johan på Blue Moon Bar
435816-124
Jag, Johan & Emelie
435816-126
Efter att ha svängt våra lurviga på dansgolvet ett tag gick kvällen vidare mot White Room där Johan hade fixat drinkbord.. gissa om jag blev full!?! Fast otroligt nog inte odrägligt full.. fast suddigt såg jag.. fattar inte varför alltid alkoholen ska sätta sig på synen för mig.. Att försöka läsa ett sms är inte ens att tänka på efter några glas.. så smsa inte.. ring! *asg*
435816-135
Inte så najs kort.. men ibland ska man tydligen bjuda på sig själv.. säger dom.. =)
435816-120
Sista bilden; Emelie, Johan & Åsa. Söndagen tillbringades på ett fik i stan i väntan på att spriten skulle gå ur kroppen så vi kunde köra hem..  Summa sumarum.. finladsbåten va kul men hade inte varit lika kul med aningen för mycket alkohol i kroppen.. vilket betyder att det inte är något som jag sannolikt kommer att göra om igen. Stureplan va kul.. mycket tack vare Joahn som agerade guid! Tack för en superkul kväll!

Over and out!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj, oj, oj vad kul vi hade!! Vilken lyckad helg! Puss på nosen*

2008-03-26 @ 11:59:31
Postat av: Mia

Såg ut att vara en lyckad resa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91