Nordstan modevisning- Here I come!!!

435816-73Va på casting igår för vårmodevisningen i nordstan som kommer att gå av stapeln sista helgen i Mars... och jag rodde hem det!!! Ja ja.. jag vet vad somliga av er kanske tänker.. och nej, jag vet att det inte är en runway i Milano.. men det är skitkul för det! =)

Dejten med Mr Friidrott i söndags... haha, vilket skämt! Märkligare och mer säregen kille får man leta.. vi klickade INTE alls.. jag klickade inte alls iaf.. vet inte riktigt hur han såg på det hela, men det lär vi väl märka innom de närmaste dagarna..


Dagens oufit:
* Svarta byxor- Esprit
* Cerise kofta- Mandel (Vila, inhandlades under lördagens shoppingrunda!)
* Svart linne- Palma, Mallorca







Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej:) jag bara undrar hur du gjorde för att få gå på castingen för modevisningen i nordstan. Det skulle vara jätte roligt om du ville svara :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91