New shoes and dresses!

Köpte de här skorna från Vagabond igår i strl 41. Provade bara den ena i affären och den kändes lite liten, men positiv som man är så tänkte jag att dom töjer sig nog lite! När jag kom hem provade jag båda och den oprovade var verkligen aldeles för liten =( Att man altid ska va så lat att man inte orkar prova båda i affären.. big misstake! Så idag var det bara att bittert gå tillbaka med dem till äffären, kändes riktigt surt för jag gillade dem verkligen! När jag ändå stod där och skulle lämna tillbaka dom så tänkte jag att "man kan ju alltid passa på att fråga om de finns i 42", men vad är odsen lixom! DE FANNS!!! Heeeelt otroligt.. bra! =) Gillar verkligen Vagabond skor, de sitter perfekt på mina fossingar och är riktigt bekväma!
435816-139
Köpte även de här AA-liknade fodralklänningran på Gina Tricot, 129 spänn, som hittat! =) Dessutom så fanns de i turkos, min favoritfärg!
435816-138
Kommentarer
Postat av: Anonym

köpte ett fodral i grått hos gina men kvaliteten va väl så där...men va fan de kostade ju typ ingenting.
hoppas du blir nöjd med dina!

Postat av: Karin

Hej gumman ! Jag tror faktiskt jag har klpt likadana skor som dig, hur var klänningen, tillräckligt lång för att ha den utan byxor? vi hörs, kram

2008-03-28 @ 07:00:10
Postat av: Linda

: Precis.. blir de dåliga så är det ju inte hela världen!

Karin: Det måste ju tyda på väldigt bra smak! *hehe* På dej skulle de säkert funka utan byxor, men jag får nog köra på leggings eller nåt för att inte flasha hela härlighten *asg* Kram

2008-03-28 @ 08:59:22
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91