Fina klänningar hos Lindex!

435816-90435816-89435816-88
Tycker att Lindex har fått in ett helt gäng med schysta klänningar den sista tiden! Se tex bara på
den jag köpte igår *hehe* ;) Klänningen längst till höger som ser ut att vara doppad i grå färg är tydligen vansiningt trendigt just nu, inte riktigt min grej, men man vet aldrig.. det kanske kan bli =). Den i mitten och den till höger är samma snitt på den som jag köpte igår. Provade även den längst till höger, men den hade något skumt tyg sytt på insidan av längst upp, antagligen för att den inte skulle vara genomskinlig.. tyvärr slutade detta "innertyg" mitt på pattarna, vilket inte va nån höjdare direkt, men den sitter säkert bättre på nån annan... mindre lång person =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91