Crazy saturday!

435816-93Igår va jag på köttmarknadenExcet! Shit va folk är agresiva i sitt raggande! Fick fly fältet (dansgolvet) både en och två gånger för att slippa agera pålägget i en dubbelmacka *asg*

Kvällen började iaf med fest hemma hos en polare till Åsa. Festen betod av ett gäng på åtta tämligen heta singelkillar och inga andra tjejer förutom jag och Åsa.. behöver jag tillägga att vi inte klagade?! *asg*

Nån gång vid midnatt drog vi till
Bliss på Magasinsgatan. Mysigt ställe och galet mycket folk! Tyvärr så stötte jag ihop, eller rättare sagt så stötte en brud in i mig så att jag fick rövin över halva klänningen! =( Sista gången som jag köpte rödvin ute det är en sak som är säker! Men efter ett ha tömt tvålpåsen på toaletten så var jag fit for fight igen! =)

Efter Bliss drog vi till Excet och utgången där har jag ju redan berättat om! Kvällen avslutades på Donken där jag blev uppraggad av en 15 årig liten mörk kille, jag har inget emot det faktum att han va mörk men däremot att han va 15! *asg*

Idag har man mått som man förtjänar, men jag har iaf vart ute en liten sväng i det fina vädret! Nu ska jag fortsätta med att göra det som jag gjort bäst idag.. nämligen ligga i soffan och glo på tv!

Gårdagens outfit:
* Klänning- Lindex
* Strumpbyxor 60 den- Åhlens
* Pumps- Vagabond
* Väska- Thailand
* Halsband- H&M
* Klocka- Vila

Eyemake up:
* Eyliner- Maxfactor
* Mascara- Maybelline
* Lös ögonskugga- Make up Store (Vanity)
* Brun ögonskugga- Isadora


435816-98435816-97435816-96435816-95435816-94
Kommentarer
Postat av: Micke

Wow vilka heta killar! Inte helt fel va? hihi.

2008-03-16 @ 20:48:44
Postat av: Linda

Micke: Nää.. det va skoj! =)

Postat av: nadja

jätte fint sminkad =)

2008-03-17 @ 13:25:35
URL: http://rosalady.blogg.se
Postat av: Anonym

superfin outfit!

2008-03-18 @ 18:21:01
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91