Lördagens partyoutfit!

Igår va det inflyttningfest hos Emma. Guuuud vilken underbar lägenhet! Så jäkla fräsch! Emma agerade dne perfekta värdinnan och hade dukat fram med bål, pastasallad, parmaskina, olivtapenad, kex och kladdkaka och glass till efterrätt, mucho gott! =)

Framåt midnatt rullade vi in till Nivå, grymt lång kö, men nån snackade in oss och utan att jag visste ordet av det så va vi inne! =) Det märktes att det vart lönehelg för stämningen va på topp OCH de hade mage att ta 140 kr i inträde, brukar alltid kosta 100 annars, dålig stil tycker jag! Inte för att jag bryr mig så mycket om ynka 40 kr, men det är principen att de försöker blåsa folk på pengar som stör mig. För självklart så vet dom att har man stått och köat i en halvtimma så vänder man knappas och går ut igen för att ställa sig i en annan krogkö...

Kvällen blev ganska lugn för min del, va ganska nykter, fast det va rätt skönt faktiskt som omväxlig! *hihi* Va hemma vid fyra tiden. Sov djupt till klockan ett idag så nu är jag som ny igen! =)

Ikväll ska jag till Anna på lite mys.. tyvärr (så här får man egentligen inte säga, men what the hell!) så råkade en manlig kinesisk kolega av misstag bli medbjuden så nu blir det ingen tjejkväll längre =( Dessutom så suger han på engelska så det finns nog risk att det kan bli lite stelt, men va fan, får väl göra det bästa av situationen och babbla på i vanlig ordning..

Ja, jag vet, jag ser skitsur ut på bilden.. och det va jag oxå! Hade en sån där dag när allt jag satte på mig kändes fel! Tillslut blev det det på bilden. Kände mig på tok för propert klädd väl på Nivå! Nästa gång är det klänning a la kort kort som gäller! =)

Gårdagens:
* Svarta byxor- Esprit
* Creme färgat linne med sidenrosett- Mango
* Svarta pumps- Vaga Bond
* Svart väska- Köpt i Kina
* Guldklocka. Guess

Kommentarer
Postat av: Helén

Jo jag ska väl försöka då :) men just nu har jag inga långa naglar så får vänta ett tag ;) heh!

Postat av: Pauline

vilken jättesöt top :)

2008-06-30 @ 08:56:56
URL: http://pauliine.blogg.se/
Postat av: Linda

Helén: Lycka till tjejen!



Pauline: Tack! =)

2008-06-30 @ 11:53:06
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Anna

Gulligt linne

2008-06-30 @ 16:59:32
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: Linda

Anna: Tack tjejen!

2008-06-30 @ 19:41:44
URL: http://trueblonde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91