Dagens shoppingoutfit

Idag mötte jag upp Karin istan för en liten fika. Jag avnjöt en té rabarber grädde (min favorit) och en seg ljus cookie med chokladbitar i, väldigt smaskigt! Sällskapet var inte heller att klaga på. Vi avslutade med att gå en liten kortis på stan, självklart slutade det med att jag köpte ännu mer grejer, dumma Linda!

Dagens klädesel:
* Vit tunika i linne- ZARA (såg att den fanns på rean nu för 299 kr i vitt, turkos och aprikos. Jag var väldigt nära på att slå till på en i turkost oxå, men det va ganska många kvar så jag håller tummarna för ett de sänker den lite till *hihi*)
* Svarta leggings- H&M
* Kort svart topp- Ullared för ca fem år sen! (hur bra som helst, måste åka dit igen för att köpa fler, i fler färger!)
* Vita pumps- Wasséns
* Väska- Mulberry bayswater

Måste bara passa på att gnälla lite oxå.. Ibland så önskar man verkligen att man hade bil och slapp åka spårvagn med en massa konstiga och störande människor!

Idag klev först ett gäng på ca 10 barn in i vagnen och skrek och gapade så man knappt hörde vad man själv tänkte, sen att dagens ungdomar (är fullt medveten om att jag låter som en knällig gammal kärring!) har sånt fruktansvärt ovårdat språk gör ju inte saken bättre.. kalla varandra hora å grejer.. tragiskt!

Sen när jag byter till buss så sitter ett freak och apglor på mig hela resan! Stirrar surt tillbaka men men utan effekt. Otroligt tröttsamt! GE MIG EN BIL, NU!
Kommentarer
Postat av: Karin A

Hej hej



Tack för trevlig sällskap, jag skall leta reda på samma short i svart i min storlek tänkte jag ! Hoppas du får en underbar semester, Kram

2008-06-30 @ 21:01:25
Postat av: Linda

Karin A: Lycka till och tack det samma!

Postat av: Malena

Enkelt och stilrent.

Helt rätt med leggings och high heels ;-)

Kramar

2008-07-10 @ 18:44:56
URL: http://malenasvarld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91