Lite torsdagskul för den med humor! ;)

HISTORIER OM INTELLIGENTA KVINNOR:

Han sa: Använder du BH? Du har ju inget att stoppa i den.
Hon sa: Du använder ju byxor...

Han sa: Ska vi försöka ändra ställning ikväll?
Hon sa: Det var en jättebra idé, du stryker och jag sitter i soffan och
sover!

På en vägg på damtoaletten. . "Min man följer efter mig överallt"
Skrivet precis under. . "Det gör jag inte alls"

Varför är gifta kvinnor tyngre än singelkvinnor?
Singelkvinnor kommer hem, ser efter vad som är i kylen och går och
lägger sig!
Gifta kvinnor kommer hem, ser efter vad som är i sängen och går till
kylskåpet!

Mannen: Gud, varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud: För att du skulle älska henne
Mannen: Men, varför gjorde du henne så dum?
Gud: För att hon skulle kunna älska dig
Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Linda! Kul att du äntligen startade upp en blogg igen. :P Och tack för att du meddelade mig via mejl. Men vi verkar ju förfölja varandra, innan bodde du i växjö och jag strax utanför, nu bor du i göteborg och jag i borås - men jag pluggar i gbg och är där varje dag. Ha det! :)

2008-01-31 @ 16:36:58
Postat av: Linda

Linda! Haha... där ser man! Vad pluggar du till? och varför bor du inte i Gbg istället för i Borås.. om man får vara lite nyfiken!?

Postat av: Linda

Socionom. Vi hittade en "perfekt" lägenhet här som vi ville ha, priserna är ju skyhöga i göteborg om man vill köpa lägenhet. :P Och det är många i min klass som pendlar med mig från borås, så hitills funkar det bra. Jag älskar shoppingen i gbg - ZARA!! haha.

2008-02-03 @ 11:10:16
Postat av: Linda

Va kul! Kan va svårt att hitta en lägenhet som man verkligen trivs med! Hittade en som jag gillade tillslut, men visst är priserna höga.. valde därför att bo lite längre från stan för att få lite större boyta, en två i centrum går ju loss på ca 2 miljoner! =( Visst är ZARA bra! Min favoritaffär.. tillsammans med H&M då.. *hihi* Ha en fortsatt mysig helg!

2008-02-03 @ 15:30:07
URL: http://trueblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91