Thank God it´s Friday!

435816-66435816-65
Veckan har verkligen gått toksnabbt! Har fått fler arbestuppgifter på jobbet så nu flyter det på bra! Innan så satt jag typ och surfade tre timmar om dan... så drygt! Tiden går verkligen olidligt långsammt när man har lite att göra, så nu tänker jag banne mig inte klaga när jag fått häcken full! *haha*

Igår kom Åsa hit på en blixtvisit och vi drog ut en sväng till Ikea... blev inga jätte inköp, bara lite nödvändiga tråkiga saker för att kompletera köksutrustningen tex en soppslev.. min förra var inte fager vill jag lova.. den skulle ha vart i plast och vit, men var snarare missfärgad i nån snorgrön nyans.. ingen man plockar fram när man har gäster direkt..hehe

Ikväll ska jag på en tredje dejt med Mr J... lutar åt att det blir bowling.. Jag är allt annat än proffs på att bowla, va säkert en två år sen sist.. men med lite tur så kanske man kan få till en strike. Positivt med bowlig är iaf att man kan spana in häcken på motståndaren hur mycket man vill utan att skämmas.. negativt är att man bryter tumnaglarna, I´m such a girl! *hehe* Men det är det värt för rumpspaningen skull! *asg*

Imorn kommer Åsa å kompani hit igen, då vankas det shopping i (förhoppningsvis stora lass.. om man hittar något man gillar vill säga..) sen på kvällen gör vi stan osäker! =)

Dagens klädsel:
Pennkjol- ZARA *ny*
T-shirt med döskallar- H&M *ny
Kofta- H&M
Svarta Strumpbyxor- Åhlens
Pumps- Vagabond
Guldklocka- Guess
Stora svarta öronringar- Indiska

Hoppas ni får en mysig fredagkväll!
Kommentarer
Postat av: Olivia

vilka långa ben du har ! du är Lyckigt lottad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91