Shopping på beställning


Fick en liten beställning från Emily att köpa en paljettväst och ett spel. Blev så tänd på tanken av sällskapsspel och köpte ett till mig sjlv oxå! :o) Med största sannolikhet så kommer de att komma till användning på Nyårsafton. Jag köpte dessutom två pepparkvarnar som jag spanat in ett tag. Sånt man inte får i julklapp får man köpa på mellandagrna! *hihi*

Jag tänkte kolla i lite klädaffärer oxå, men jag gav upp. Guuud så mycket folk! Jag förstår inte hur folk orkar. Nåja, jag kanske oxå kankse hade orkat om det inte vore för det faktum att mina garderober redan är överfulla och jag behöver verkligen inte mer kläder!
Kommentarer
Postat av: Anna

De där spelen stod jag å tittade på idag i Ullared=) Lät roliga...

Postat av: Linda

Anna: Förmodligen så var de mycket billigare i Ullared.. ska komma ihåg att kolla in spel avdelningen nästa gång jag är där!

2008-12-30 @ 10:46:06
URL: http://trueblonde.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefin väst :)

2008-12-31 @ 00:39:48
URL: http://distinguish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91