Lovely Weekend!



I fredags så var jag på julbord med jobbet på
Skansen Kronan. Va hur mysigt som helst! Riktigt genuin och gammaldags miljö, perfekt för julbord. När jag kom hem från julbordet så väntade Emily och Åsa på mig. I går kom resten av tjejerna från Växjö. På kvällen var vi först och käkade på Chez Amis, riktigt god grillad mat. Efter middagen så var det Stand Up på Storan (Omogna killar firar jul). Två timmar varade showen, men det kändes som en. På det stora hela var showen riktigt kul, även om allt inte va lika skoj. Kvällen avslutades med en riktigt god frozen margarita på Berså. På tal om frozen margarita så måste jag fixa en blender så jag kan göra egna!


Hemma hos mig.. vi gör oss redo..




Åsa och Emily matchar varandra! =)

Jag och Helene. Jävligt skumma filtliknande gardiner hade de satt upp.. fult!


Alla töserna samlade på Ches Amis.


Väääldigt snyggt kort! *hehe* Emelie, Helene och jag.


På Storan.. Nice hairy as! *asg* Det skämtades även en HEL DEL om denna!


Helene försökta få till en bild där det såg ut som hon pussade Öz runpa.. gick sådär.. =)


Berså. 100 kr i inträde skulle de ha. Det tyckte vi va lite saftigt för att enbart ta en drink så vi vände på klacken.. Då fick vi komma in gratis.. Det kanske är något man skulle prova fler gånger.. *hehe*

Nu ska jag slappa lite framför tv:en.. Take care!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken underbar tjejhelg!! =)

2008-12-08 @ 17:16:39
Postat av: Emily

Tack alla goa töser för en jätterolig helg!!

2008-12-08 @ 19:32:22
Postat av: Linda

Åsa & Emily: Tack det samma! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91